SKÄRPNING SKÄRPNING!

Jaa jag vet att jag alltid har mina ursäkter och undanflykter, men nu är det slut med dem.
Jag har nu kommit på att jag måste ha ett schema som jag måste följa efter, för jag har hela tiden haft allt i tanken, och då tänker jag hela tiden ”jag skjuter på påsen/vattnet till senare” men då slutar det antingen med att  jag blir så hungrig under dagen att jag nästan spyr och desperat äter något eller att jag är sugen på både det ena och det andra.. ELLER så sitter jag på kvällen med 3 påsar och 2 liter vatten att dricka. GOOD LUCK!

Så nu har jag låtit röven arbeta och jag har skrivit ett schema som jag på ett ungefärligt sätt SKA SKA SKA följa! MÅSTE! =)

SCHEMA:

8:00 Vatten ca 33 cl + Kaffe och så önskas
10:00 Första drinken

12:00 Vatten ca 33 cl + Kaffe och så önskas
13:00 Vatten ca 33 cl + Kaffe och så önskas
14:00 Andra drinken

16:00 Vatten ca 33 cl + Kaffe och så önskas
17:00 Vatten ca 33 cl + Kaffe och så önskas
18:00 Tredje drinken

20:00 Te
21:00 Vatten ca 33 cl
22:00 Vatten ca 33 cl
23:00 Vatten ca 33 cl

3 Drinkar och Ca 2,6 liter vatten. Låter bra det!

 

Men sen så gjorde jag faktiskt upp DELMÅL som jag sagt att jag ska göra, men dom är svårare att komma på än vad man tror. Jag hade riktiga problem med dem, MEN jag löste dem =)

85 Kg = Då ska gubben köpa något litet till mig! *Suprise*

80 Kg = Bio-besök

75 Kg = Då ska gubben köpa något litet till mig! *Suprise*

70 Kg = Jag får köpa något snyggt klädesplagg.

65 Kg = Då ska gubben köpa något litet till mig! *Suprise*

60 Kg = MÅÅÅL!! Då är det till att fira, men också dags för min tatuering som jag vill ha! Hoppas bara på att jag har pengar till det! =) Tatueringen ska gå från strax under armåhålan, längs hela sidan ända ner till knät ungefär, samt att den kanske eller mer förmodligen ska slingra sig lite ut över magen eller bröstet. VI FÅR SE! =)


SÅ ÄNTLIGEN SER JAG LJUSET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0