Dag 2 =)

Ja nu sitter jag här.. kom precis hem från att ha gått och mellanlandat hos en polare =)
.
Än så länge har jag gått 17181 steg! BRA MIA!!
.
.
Två liter vatten är drucket och en shake... dags för en lunch kanske.. tror vi ska pröva på het kycklingsoppa.. det är ju inte jättevarmt idag så den kan nog gå an nu =)
.
det känns väldigt bra faktiskt.. jävligt trött på att vara en tjockis.. och väldigt lat för att göra något åt de.. men känns som att alla pusselbitar faller på plats och att jag betar av allt nu.. känns sköönt.. psyket har inte varit som det bör vara.. men nu blir det ordning och reda =)
.
.
uj uj jag måste verkligen börja GÅ VARJE DAG, min kondition är ju superBAJSIG.. ahh.. tyvär.. så blir det när man hellre sitter på det feta arslet och degar än att ut och röra på sig.. fy på sommaren.. Känner mig lite stressad över vintern nu.. inte sååååå kul att gå ut och gå i tunna träningskläder mitt i vintern.. kommer ihåg i vintras då jag gjorde ett tappert försök.. jag fick vända efter 5 min.. MINA LÅR HÖLL PÅ ATT FRYSA IHJÄL!!! så kanske någon vintrig träningsdress i år då?
.
.
jag har räknat ut.. att om jag går ner 2,5 kg i veckan.. så ska jag i MITTEN AV SEPTEMBER ligga UNDER 80 strecket!!! Jag har inte vägt mig nu.. jo.. i fredags vägde jag mig med kläder och allt så vägde jag 96,4.. såå jag tänker inte väga mig förens i mitten av september.. okej.. bara om läkaren säger de så måste jag..  men inga vägningar hemma.. ovasett hur mycket jag vill... Kravet är iaf UNDER 80!! =)
.
.
Dags å käka lunchen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0