dagen är snart slut.. :D

skönt!!!!! =)
.
.
har varit lite småjobbigt idag.. känner hela tiden för sug efter något.. men ändå så är jag inte sugen.. :S
.
.
åt tre oreganoblad.. (tror det var oregano, eller kanske timjan..?!?) aja.. åt iaf tre blad.. haha.. blev så sugen.. så kunde inte hålla mig =)
.
.
Inte för att jag är en korvmänniska.. men ack så gott det luktade idag när gubben lagade korv med bröd till la familja.. =) men nopp smakade inte en enda bit.. :D
.
..
Imorn är det ut och gå som gäller.. dock inte lika långt som vanligt för att jag har min gubbe med mig.. och han har inte riktigt samma takt som jag.. :P
.
.
får man säga att man längtar tills på lördag så bröllopet är.. då jag har ett planerat ät dag!!.. uj uj.. strongt å BANTA... men uj uj uj vad fin man kommer att bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0