Dagen lider mot sitt slut..

.. och jag är hur nöjd som helst =)
.
.
jag har hitills fått i mig en chokladshake och en het kycklingsoppa. 2,5 liter vatten.. och en HEL DEL STEG!! ;)
28872 STEG har jag gått idag =) *bra mia*
.
.
kl 9 gick jag och lämna barnen och sen så började jag knata ner till en polare, drack lite svart kaffe och sen gick jag vidare till mamma. sen så gick vi tillsammans till stan och kolla lite på kläder till mamma =)
.
.
på stan luktade det VÄLDIGT GOD MAT.. men njäe.. jag är inte direkt hungrig, sen så tog mamma en mjukglass i jordgubbssmak den såg krämig ut.. och så väntade jag bara på att få fråga "vill du smaka?" så jag mentalt förberedde mig för svaret "nej tack , jag ska bli smal 2010" =) dock så peppar mamma mig väldigt mycket i det här, så hon skulle aldrig ställa frågan heller.. :D
.
.
Imorse så säger min dotter:
- Är det choklad du dricker mamma?
*ja
-men mamma, choklad blir man inte smal av.
*jo, detta är samma pulver som kycklingsoppan
-jaha..
(sen så funderar hon en stund)
-Men mamma, om du blir smal.. får du små tuttar då?
.
.
Hahah.. jahaaa.. vad säger man nuu då?? *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0