fan oxå!

Ja svära får man visst göra!!!!!
-
-
fy fan vad sur jag är!!!!!!!
-
-
JA IMORN BÖRJAR JAG!!! kan ju knappt andas för att jag e så fet!! vågen har givetvis visat mig en massa plus kilon!!!!!!  så nu finns det inga vågar bakåt! tyvär!
-
-
Känner mig så less på mig själv, jag har gjort mig själv, min pappa, mamma, gubbe, mina barn och många andra så besvikna då jag nu har gått upp en del och att dte faktiskt gick så bra ett tag.. men jag tappade greppet! så nu får denna sommar bli ren skit.. för i vinter ska jag vara smal så jag orkar springa upp och ner i den där förbannade pulkabacken!!!!
-
-
JAG VILL INTE HA FRESTELSER TACK!! =)
-
-
Dags att sova och ladda inför ett par jobbiga dagar! Tack för ert stöd, såå skönt att få läsa dessa komentarer jag fått.. har ju dessvärre inte våga mig in på bloggen då jag egentligen skäms som fasiken.. men det är väl ett straff jag får ta!
-
-
God natt och vi syns imorn!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Du ska inte skämmas. Alla får bakslag och du ska ABSOLUT inte känna att du gör din familj besviken. Jag är säker på att de är stolta över dig. Du är mänsklig, inget fel i det.



Skriv av dig här du utan att skämmas. Vi finns här för att peppa. Go go go!

2010-07-02 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0