här sitter jag..

.. och dricker min sista halva liter på 3 liter. och en halv liter till kommer det att bli.. för att jag har verkligen svettats som en gris idag =) så .. =)
.
.
Familjen sitter i köket och käkar fläskfile och potatisgratäng.. GISSA OM DET LUKTAR GOTT!!!
Ja tyvär gör det ju det.. men.. Vill man vara fin får man lida pin.
.
.
ungefär kl 18-19 ska jag käka min sista soppa... får bli en kycklingsoppa till.. Jag sms.a min konsulent igår om att få byta bort kycklingen, fats jag tror nog att jag sparar den =) ganska gott med starkt istället för den söta.. =) men i nästa omgång jag köper.. så ska jag ha vanilj.. blev så sugen på den då jag åt blåbärspaj med vaniljsås förra veckan.. och just vaniljen påminner såå sjukt mycket om vaniljsås.. *bara att drömma om någon paj* ;)
.
.
Jag känner mig verkligen taggad.. =) känner mig sjukt fräsch idag.. stegen har landat på.. 21 238 STEG!!! WHooohoo!!!! INTE ILLA!!!! såå.. vad blir det imorn dåå..? ska jag ha som krav att komma över 20 000? eller låter det orimligt?
.
.
Hörs sen dåååårå =)

Kommentarer
Postat av: Lessfat

WOW! Imponerande stegmängd!! Hur tusen får du ihop så mycket? :) Jag är glad redan om jag kommer upp till 10 000 steg om dagen.

2010-07-26 @ 20:03:17
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0