STOLT MIA!!

Idag på morgonen var jag och handlade på citygross.. givetvis gick jag förbi ALLA affärens dofter och godheter..
igårkväll.. så tittade jag på en dokumentär om 7-eleven.. och då så visade dom hur dom gjorde dounats.. GIVETVIS gick jag förbi bageriet inne på citygross och kände doften av nybakade muffins, winerbröd, dounats, munkar och en massa annat gott =)
.
.
MEN...
.
.
Jag gick raka vägen till rostbrödet, tog två paket och sen gick jag vidare.. *STOLT*
.
.
Sen kom jag till köttet.. 119 kr/kg oxfile.. Yaammie!! men BIG NO!! =)
.
.
och godishyllan.. det var det minsta problemet... =) för min del är det inte sötsaker som är det största problemet... utan KÖTT.. saftigt KÖTTBIT... =)
.
.
Jag har iaf fått i mig 2 liter vatten och en bananshake med en massa kanel och en het kycklingsoppa =) och huvudet fortsätter att pesta mig tillvaro.. =)
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Det är min pulsklocka som räknar ut förbrända kalorier och fett :)



Jag blir faktiskt imponerad av dina steg!! :) Jättebra jobbat! Har du semester eller hur hinner du? :)

2010-07-28 @ 14:29:36
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0