tack kitty och tyvär..

Kul att höra att jag är mänsklig, kanske lite "över"mänsklig;) hehe..
.
.
skönt med pepptalk, men tyvär får jag vänta ytterligare ett par dagar =) och =/
.
.
Bra anledningar till detta är:
i fredags skulle jag börja, men hela dagen gick åt att tvätta och diska.. 14 maskiner tvätt, slå det ni! :P så jag hade varken tid eller lust att äta då det är så sjukt varmt.. men drack gjorde jag... dock så blev det taco på kvällen, två burritos.. sjukt att jag inte orkade mer.. haha..
.
.
sen så idag har jag stått på en loppis hela dagen, gick upp kl 6 för att bege mig till loppisen för att säkert få en plats, LITE tidigt, men jag fick plats =) sen så var vi där till kl 16. så blev pasta och köttbullar.
.
.
sen så imorn är det sista semesterdagen för gubben min, och det är väl oxå en anledning till varför jag har ätit, man vill ju hitta på saker hela tiden, det äts glass och dittan och dattan.. och sen på tisdag drar jag och campar med barnen och då känns det heller inte lägligt att börja med pulver, för då ska ju alla grilla, och dessutom så campar vi in-tha-bush. campingen pågår till på torsdagen.
.
.
på fredagen ska hela familjen tlll norrtälje och hälsa på och sedan på söndag är det kalas.. sen så börjar en ny vecka med inga inplanerade grejer, kanske mer lägligt om en vecka att börja än nu!? eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kitty

Japp, vardagen är en bantares bästa vän :-)

2010-07-04 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0