hahah skamen gav sig!

Fasiken.. jag kom inte igång.. ne och då ska jag tala om att jag har varit hos min mor i två dagar i rad för att göra lite papperarbete inför valpförsäljningen som resulterade till att jag satt vaken till kl 2.30 på natten.. så kändes helt fuck up! sen så midsommarafton stört mig... men troligtvis på måndag börjar jag! =)
.
.
men kommer ju så mycket roligt nu den närmsta tiden så jag blir lixom tveksam!! =( jag ska kampa och sjuttahejsan.. såå.. jaa. JAG ÄR ETT HOPPLÖST FALL! =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Grejen är ju den att det alltid kommer att komma saker som stör. Bestäm dig nu. Jag vet att du kan :-)

2010-06-24 @ 23:01:07
Postat av: Lessfat

Jag vet hur jäkla svårt det är att komma igång när man väl har börjat fuska. Låt det ta sin tid, jag vet att du klarar det! :) Kram!

2010-06-25 @ 08:04:20
URL: http://mindretjock.blogspot.com
Postat av: ronja

hejsan! jag har jojobantat enda sen jag gick i femteklass..och det har inte gått så bra.. har nyss fått höra om CB, och har frågor om det, om du har lust att svara på mina frågor får du gärna adda mej på msn, [email protected]



/ronja.

2010-06-29 @ 21:51:15
Postat av: Anonym

När tror du att din resa är klar?

2010-06-29 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0