inte idag heller..

hum.. som jag tidigare sagt, JAG ÄR ETT HOPPLÖST FALL!! =)

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Åh, man kan ju inte vara på topp jämt! Du är ju bara människa! :)

2010-06-01 @ 20:09:46
URL: http://mindretjock.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!

Varit i precis samma situation som dig, man pulvrar ett tag, går ner en hel del, sen börjar man äta och då äter man ALLT man inte får och går upp de nerkämpade kilona fortare än kvickt.

Men nu går jag på lite LCHF/GI diet....funkar lika bra som cambridge (om inte bättre) Man får äta supermycket mat, man är MÄTT, man mår bättre och man går ner minst lika mycket som man gör med pulver. Så jag ville bara tipsa dig om att kolla upp om det kan vara något för dig :)

2010-06-02 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0