25:e dagen! =)

2,5 liter och shakes och en soppa rikare i magen! =) BRA MIA!!
.
.
Dagens svårighet: just nu sitter jag här med mina barn och gubbe och tittar på när de äter PANNKAKA!! MUMS.. men jag har faktiskt INTE tagit en enda tugga!! WHOOOW!!!
.
.
Sen så hade jag och gubben en liten dispyt (heter det så?!) och jag var på dåligt humör, huvudvärk och mensvärk.. jaa kunde det bli bättre.. jag kände verkligen för att käka en ostmacka med det färska toastbrödet.. eller kanske göra en toast- MEN ICKE ICKE!! =) Jag kan ju för böveln äta hela livet efter sommaren! det är ju bara 2-3 månader kvar.. eller mindre.. kanske mer.. men nu ska inget få stoppa mig!!!!! =)
.
.
på fredag ska jag och joohanna in till våran underbara konsulent som står ut med oss två, främst mig. Just jag skulle man kunna jämföra med en hiss. allt går UPP och NER!!  men jag är såå glad att jag har fått kontakt med en såå bra konsulent! så om någon behöver en bra, en MYCKET BRA konsulent.. så hojta till! =) eller gå in på http://www.betterliving.nu/
.
.
åh jag längtar till kl 20, då är det barnens läggdags och jag får lägga mig i soffan med en kopp te! *skönt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0