28 =( 28 =( 28 =(

Okje, jag har fuskat, jag trilla dit!!
FASIKEN!!! jag lääängtar tills på måndag då barnen är på dagis och jag slipper plågas!!!
.
.
igår åt jag lite pannkaka och idag åt jag barnens donken!!!!!! fan fan fan!! aja, bit ihop tills imorn!!
.
.
imorn är det dessutom vägdag. vågen kommer ju knappast vara SNÄLL.. den kommer visa onda tankar om mig!!
ytterligare en vecka närmare  sommaren och jag är inte ens halvvägs!!!!!!! jag blir sjukt besviken på mig själv!
.
.
Men jag kan säga en saaak;) jag har köpt två klädesplagg i storlek L och i like them! så nu ska jag ner i vikt så jag kommer i kläderna snart!!
.
.
Nya tag imorn!! nee nu jeavlar ska jag sätta upp "NEJ" lappar överallt och FRÄMST på kylskåpet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0