34!

som vanligt vaknade jag med huvudvärk! det tär på mina krafter! skickade ett sms tiill min konsulent att nu känns det som jag tappar fotfästet, har såå galen huvudvärk och humören är på bajsbotten och då känns inte bantnig som en bra metod!
.
.
sen 10 minuter senare så tittade jag igenom min garderob och testad emina byxor som jag hade innan jag blev gravid med första barnet. JAG KUNDE HA DEM!! whoho.. Mitt humör blev mycket bättre nu!
.
.
men jag har tagit alvedon.. och hiuvudvärken är fortfarande kvar, nu ska jag testa dricka kaffe.. så får vi se hur dagen bär av.. har redan druckit en liter saft och en chokladshake.. till lunch blir dte en liter vatten och het kycklingsoppa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0