37??

min konsulent kommer kill mee!!!!! hahah.. jag vågar inte ens säga något!!! :D
.
.
Helgfan!!! den avbryter mig hela tiden och jag är bara sååå insnöat på problemet med att fixa knytismat till dagis på ftorsdag!!!!
.
.
Jag har halkat av banan och måste börja på "Nytt" igen.. surt som fasiken.. JAG VILL.. men se rbara problem me dveckan.. jag vill jag vill!!
.
.
dessutom vägde jag mig igår, 86.0!! jaa bättre än uppåt fast jag hade kunnat gått ner!! jag är som jag tidigare sagt! ETT HOPPLÖST FALL!! sommaren är snart här och jag får obehagliga känslor om att jag snart inte orkar bryyy mig.. stressen kryper över mig!!! men ändå så VILL JAG!!!!!
.
.
idag har jag ätit typ 2 fiskbullar och en fjärdedels liten potatis.. ångesten ligger fortfarande över mig.. och jag känner bara för att skita idagen och bara äta.. men ändå så känne rjag att nee.. jag behöve rinte äta något! KLÄDERNA SITTER JU SÅÅ BRA.. men dom vill jag ju inte ha längre.. jag vill ju ha mindre kläder..
.
.
MIA FÖR FAN:: SKÄRPNING... bara 21 kg kvar till 65 kg.. alltså HALVVÄGS:.. nästan.. det är ju bara 4 kg kvar tills 20, kg smällen... varför varför...!!!
.
.
MEN EN SAK KAN JAG GLÄDJA MED:.. idag när jag mätte så hade jag minskat runt midjan!! :P 99 cm nu:P WHooho!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Tänk om din konsulent läser det här...tycker du ska hälsa på eller ringa snarast-det är det konsulenten är till för!

Kram

m

2010-05-17 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0