45.. BAD ME!

Jag tror att jag är duktig ibland, men jag ställer bara till ett helvete för mig själv!
.
.
jag borde ha tagit mig en shake när barnen åt frukost, men istället så sprang jag runt som virrig mamma fram och tillbaka för att hinna i tid till dagis..
.
.
När jag kom hem från dagis borde jag ha druckit vatten som jag brukade och även tagit den shake jag missade på morgonen.. neej, då stressar jag mig in i duschen, sminka mig snabbt och sen in till "vaffinarna" hos mamma och sen för att gå på bio..
.
.
när jag väl är där så har jag varit så smart att jag har tagit med mig shake.. men jag drar självklart ut på tiden med tron om att jag kommer få vara vrååålhungrig på kvällen!!!
.
.
Tillslut innan jag lämnar mamma så dricker jag en shake.. BRA MIA! ÄNTLIGEN!! + ett litet glas mia... *tummen ner*
.
.
Sedan bär det av till stan för att shoppa lite.. vi skiter i bio! vi shoppar runt.. skojj, jag hitta en spindelnätströja på C.U.M för 99 kr SOM JAG KUNDE HA!!! och roligast av all är när butiksägaren säger.. "du har inte varit hit på ett tag va?" njeeah.. faktiskt inte.. "jag tyckte jag kände igen dig" =) heheh.. mycket trevlig kvinna =)
.
.
Iaf... vi vandra runt.. som vanligt ligger huvudvärken på... men jag knaprar dessa tabletter DAGLIGEN.. inga val här inte! =)
.
.
Sen åkte jag hem.. hämta barnen.. lagar mat.. och vad gör jag!!??!?!?! jag äter! tjahop!! aja.. dagen är förstörd.. inge mer att göra åt det.. men jag fattar inte vad jag tänker med.. det tar 3 min extra för mig att fixa min shake.. den tiden har jag!!!!  skärpning!!!!

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Låter precis som om det var jag som hade skrivit det där inlägget! :) Det är därför jag skiter i ren kur, jag har alldeles för dålig karaktär. Bad me! Good you!

2010-05-25 @ 20:37:03
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0