åh vad roligt att höra från er!

Skön peppning att höra att man är duktig!! =)
.
.
Fick huvudvärk för någon timme sen, känns surt, men jag överlever. har ju haft detta i tre dagar i rad och nu blev det fjärde dagen. känns som om jag är van! =)
.
.
Jag har bara en shake kvar och inget dricka kvar, bara lie myspys med varm saft tänkte jag!! ååh längtar tills om 20 minuter, för kl 20 är en bra tid att börja! =) och då ska jag även äta min heta kycklingsoppa! =) MUMS!
.
.
här kommer mina nej-lappar :P
och lite mat jag har tackat nej till de senaste dagarna! egentligen inget speciellt.. men jag är svag för PANNKAKOR!!!
:D
Hahahaha
.
.
JAG ÄR EN SÅÅN MUPP!! =)
.
.
MUMS MED PANNKAKA!!! men jag åt inget, jag SMAKADE inte ens!! :D
.
.
Förra veckan då jag lagade bilen i södertälje var ju jag och gubben på donken och jag åt ju inget!! men var lixom småhungrig, så jag gjord emin shake där.. och den blev som den blev.. äckligt var det, men jag fick i mig den!  jag åt klumparna först och sen drack jag det som var någorlunda utan klumpar:P
.
.
det här kallar jag dubbermoral! hahha.. det var förra helgen då jag svullade!! =) haha men det roliga var att jag försökte börja igen på lördagen efter att ha ätit gott på fredagen, men det gick som det gick. JAG DRACK JU IAF EN SHAKE!! :P men sen blev det både godis, chips och dip och lääsk i massor!!! Gott var det, iaf i 30 min, sen så hade jag och alla de andra proppat i oss så mycket skit att vi låg som små svullon i soppan med spyan i halsen! Väldigt mycket socker och lite salt! =)
.
.
när jag är på dåligt humör och känner mig sugen på något, då tänker JAG ALLTID på denna, hittade ett vykort med denna text, och det var ju ett totalt misstag av mig att se det!!!! hahaha..

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt jobbat Mia!

Jag har inte läst här på jättelänge men vi började väl egentligen CK samtidigt. Om du minns i augusti förra året. Du var väldigt velig å hade det tungt men nu ser det strålande ut...Hejja hejja!!

Själv nådde jag min första målvikt, 79 kg och 20 kilo lättare. Nu har jag tyvärr gått upp men det är av ett annat hälsotillstånd, vi väntar en bebis till slutet av juli!!

Det känns iaf bra att se att du tagit dig i kragen å en konsulent kanske va det du behövde!! Kör järnet nu för beach 2010 närmar sig!

2010-05-10 @ 20:59:06
URL: http://lillskorven.blogg.se/
Postat av: Rebecca

med andra ord - man måste skaka shaken va? ,-)

2010-05-14 @ 19:35:18
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0