bajsdag!! sur jag blir!

Here i come!! svullo-mia! =)

gjorde min livs första hel kyckling i ugn. den blev torr som fasiken med gick att äta.. jag skulle smaka av skiiiten men fasnade i en bessathet och fortsatte att äta!! Bläää!! hur kan jag vara såå jeaavla dum att jag gör maträtter jag inte vet hur det smakar eller saker jag är nyfiken på.. jag vilkl ju bara smaka ändå! och har jag smakat så är det svårt att sluta!

Jag blri galet sur på mig själv!! men jag har iaf hindrat mig från att äta Ben&jerry glass, TVÅ GÅNGER!! =) BRA MIA! =)


ah jag längtar tills på söndag då jag ska väaga mig =) och imorn ska vi till Konsulenten och fixa nytt käk ;) kycklingsoppan HERE I COME!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0