dag 23 måste det bli =)

Idag har jag börjat igen! ärligt talat så tog jag mitt sunda förnuft och tänke "alla äter gott på valborg och dessutom är dte helg, det vore idiotiskt att börja på en TORSDAG!!!" så åt hela helgen, och idag måndag har jag börjat igen, dock gick det lite åt helvetet. gick upp kl 5,30  för att jag skulle till sjukan kl 7.45, så dessvärre åt jag två påsar innan kl 9 på morgonen.. VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLHUNGRIG!!!
.
.så jag har ätit lite fiskgratäng och lite frukt.. men IMORN, då är allt borta. som sagt, idag var en mjukstart!
.
.
Nu är det ju inte lång tid kvar till sommaren och jag är fortfarande en tjockis!! PINSAMT NOG!! Nee imorn är det verkligen stenhårt. och så måste jag in och hämta mer shakes!!!! =) så kanske imorn eller på onsdag? ska prata med joohanna om hon hade lust att hänga med! =) annars får väl jag å barnen åka ensamma in. ah skulle ju egentligen dit igår, men jag glömde totalt bort det =/ feeelåt!! =) var hemma hos min mamma, men syster och hela familjen.. och tittade på valparna.. så blev lite knas mycket igår..
.
.
Förlåt att jag skriver som en kratta, men jag har en liten marodör som springer upp och ner i soffan medans jag skriver! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0