dag 24 =)

Jaaaa.. idag har jag haft en ren dag.. och tjaa jobbigt har dte varit MEN jag tänkte hela tiden.. "jag ska bli smal" haha hur jävla lång tid av livet ska det ta innan jag blir smaaal!!!! =)
.
.
Dock har jag bara fått i mig en liter saft och ganska mycket kaffe och två shakes, men jag e hungrig så ska ta mig en kycklingsoppa med massa curry i =)
.
.
Jag har alltid anledningar till varför jag inte fått i mig allt. men denna gång så är det så att jag har varit på bilverkstaden kl 10 i morse och dte beräknades ta 2-2,5 timmar.. MEN SKITEN TOG 8,5 TIMMAR!!!! där satt jag utan vatten och shakes i väskan.. så vi gick till donken och där åt gubben mat.. det skar i hjärtat att inte äta.. MEN jag valde att inte äta... jag tog en sprite zero och en liten mugg vatten och sen blanda jag shaken med gaffel.. JA DET VAR INTE GOTT VILL JAG LOVA! =) jag åt klumparna först och drack det som var någorlunda blandat.. men som sagt, hela var täckt med tjockt lager kluuumpar!! =) Mums! NOT! ==)
.
.
Sen så hade jag också en liter saft i bilen, men glömde att ta ur den innan de började fixa bilen, och bilen var ju upphöjd i taket, så kund eju inte ta den :/
.
.
dagen är överlevd och jag vill mer än gärna äta en toast, sushi, kinamat, eller typ THAI MAT!!! MUUUUMS!!!! =)
.
.
Ska väga mig på söndag tänkte jag.. vill ju inte veta vad jag väger nu, men jag kan lyckligt säga att jag kan ha ett par jeans jag inte haft på 5 år!! WHOOOHOOOOO!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0