dag 39 snart över..

och jag har brutit mitt löfte! TRÅKIGT NOG! men jag tänker iaf inte sova hemma. så det sa!! min barnfria dag/natt.. thats it!
.
.
Tyvär så smakade jag två matskedar potatissallad.. och nyss några mosarella bollar.. ah.. inte kört iaf, jag har skött mig i övrigt.. jag STÖR MIG PÅ LÖRDAGEN.. den förstör mitt tänkande.. sjukt jag vet.. men så är det.. det bara finns som störningsmoment.. även om jag tycker att det ska bli ASKUUUUUL på lördag så stöör det mitt tänkande nu. så helst vill jag att det ska vara lördag NU så "skiten" är över..
.
.
På fredag MÅSTE jag oxå äta.. haha.. fan asså.. skulle ju ha knytis på dagis ju imorn.. men båda barnen är sjuka, så vi kan inte gå!!!! tråkigt tråkigt.. men vad gör man?!? vi handlade ju all mat till morgondagen häromdagen.. grönsaker, kycklingfile, pesto, pasta.. JUST för detta tillfälle.. så nu har vi massa grönsaker som inte äts upp om inte jag äter dem dvs.. barnen äter självklart grönsaker, men inte så mycket.. och inte ruccola... inte såå populärt:P
.
.
men men.. bara torsdag och fredag kvar.. sen lördag. och sen är det SHAME SHAME SHAME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0