Dag 44!

Hej hopp... helgen har sprungit förbi!! tyvär blev den inte som jag förv'ntat mig och självklart tyckte jag att det var lite småtråkigt ute.. känns som jag har  blivit gammal och inte är en festarmänniska längre.. uiiih!!
Jag mådde dåligt på söndagen, fasten jag inte drack alls mycket.. aja.. smällar man får ta!
.
.
IIaf jag har druckit en kycklingsoppa och en liter saft.. magen slog backen i.. och jag fick illamående och magont.. ah som det brukar vara första dagarna!
.
.
Sommaren är i princip här.. och jag känner mig asstressad och bara paniken slår mig i ansiket och säger "du skulle ju varit smal snart" jag har ju bara kommit halvvägs.. aja.. nya tag!! Jag är på vägen igen.. och jag känner i kroppen att det kommer att gå bra.. men.. dag 4-5 då säger kroppen tvärtom!! JAG VET!!
.
.
SJälvklart så kom huvudvärken med en såndär dunkade typ tillbaka och förmodligen får jag lida med det!!!! KUL!! Naaah!
.
.
S¨¨ nu sk ajag messa min konsulent om att få komma in och köpa lite mera gotti;)

Kommentarer
Postat av: M

Fast om du går ner bara 2.5 kg i veckan har du bara 10 ynka kilo kvar i midsommar. Det är ju ingenting! Om du går ner 3.5 kg i veckan är du ju nästan framme då!!! Du är bäst!

2010-05-24 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0