haha.. nu jävlar!

haha.. okej, jag smakade lite potatisbullar! men nu har jag fått fan för det!! =)
.
Gubben och jag har gjort ett muntligt kontrakt som nu är öppet för alla..:P
såhär lyder det:
.
JAG MÅSTE SKÖTA MIG UTAN ETT ENDA FUSK ELLER SMAKBIT ÄNDA TILLS PÅ LÖRDAG, FÖÖÖR ANNARS.. SÅ MÅSTE JAG KOMMA HEM PÅ LÖRDAG NATT OCH TA HAND OM BARNEN NÄR DE GÅR UPP MELLAN 6-7 PÅ MORGONEN.
.
.
Saken är den att jag ska på återträff med 9.orna, äta Tacos hos polaren och dricka lite gott.. och sen gå ut till imperiet för att festa med de andra... och då vill jag INTE HEM OCH TA HAND OM BARN på morgonen!
.
.
Även om jag ska försöka sikta mot en "ingen baksmälla" så kommer man iaf vara lite segare än normalt! =)
.
.
Några tips på "smalare" dricka..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0