hahahah.. jag tror jag dööööööööööööör!!

Här kommer mina efterlängtade hemska bilder!! HAHAHA!!
och jaa blek är jag.. men inte såååådär blek!!! ser ju bedrövligt ut!
Jag vill också tala om att den rosa bh.n är lite liten.. runt bröstkorgen.. HAHA.. men orkade inte lämn atillbaka den.. JAG SKA JU FAKTISKT NEEER I VIKT,.. INTE BEHÅLLA!!!
men iaf. jag la iaf märke till att:
*lårmuskeln (heter det så, framsidan av låret) syns till numera..
* jag har inget fläskveck i midjan
*det går innåt i midjan

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Visst ser man skillnad! Bra jobbat!!!

2010-05-17 @ 19:15:33
URL: http://mindretjock.blogspot.com
Postat av: Kitty

Ja absolut skillnad.

Du, vilka snygga ben du har. Jag vill oxå ha såna släta ben. Mina är tjocka och gropiga :-(

2010-05-17 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0