happ..

här sitter jag med dödsångest för dagen!. både det ena och det andra har slunkit in i munnen och glassat sig ner i magen! vetefaan om jag vill väga mig imorn! *gråter*
.
.
Straffet är hårt och kanske det bästa!
.
.
Okej, jag testade kläderna jag köpte idag, HAHAHAHAHAHA jag tror jag döör.. =D kläderna var såå småå att jag fick inte upp brallorna över låren plus att de satt sjukt tight vaden!!! och kläningen.. jaa, jag fick på mig klänningen med ett antal knakningar. men klänningen kom på.. och så frågar jag gubben "sitter den bra.. ?" "jäättefiiin älsklinG" Vaaaa!!! tuttarna satt ju för fasiken inte på plats.. magen vällde.. ja.. det satt som värre än korvskin och dessutom fick jag inte ner hela klänningen!! NU SKA JAG NEEEER!!! såå fina byxor!! whooho!!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0