ja, dagen dagen dagen... BLÄ!

Usch allt gick så jättebraaa idag. men när klockan passera 13.30 så helt plötsligt blev jag utmattad, trött yr, huvudvärk och bara ville sova! då tynade mitt humör bort och jag blir ofocuserad!!!!
.
.
Nu är kl 20.09 och jag har fortfarande huvudvärk och helt utmattad. kommer somna innom kort tid, tänkte nämligen lägga mig i sängen! =)
.
.
TYVÄR har jag ätit två backonskivor.. RÅA...! *mums* sen så smakade jag av maten som var pasta med baconsås.. så åt några pastasnäckor och lite backon och creamfraich!! inte alls någon måltidsliknande.. men jag provåt.. elle rvad jag ska kalla det..  ja, gjort är gjort!! och jag ångrar det som vanligt.. eller tjaa.. det gjorde kanske inte såå mycket.. men ändå..
.
.
Men just huvudvärken får mig att mååå pyyyyton!!! =( ständig huvudvärk! inte kul!
.
.
Imorn är nya tag, och strax för min sista soup;) kycklingsoppan! =)
.
Men kan stolt säga att jag SMAKADE INTE dotterns bakade havrebollar från igår som de åt till kvällsmål idag.. de var lite smått lockande.. men näe.. inet så värst lockande.. dte var helt okej att sitta och titta på när de åt, för DE NJÖÖT!! =)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0