Jag blir så jävla irriterad!!!

Jag har en kompis som är lite sugen på att börja på cambridge.. men hon bokade in sig hos en konsulent nära henne.. och den människan skulle ha 200 kr för inskrivning och 500 för en veckas måltider!!!
.
.
Jag köper mina shakse för 465 kr för en vecka och har ALDRIG haft någon inskrivningsavgift. dessutom har jag i princip peppning och support 24 dygnet! med respekt så ringer jag inte kl 3 på natten, men jag får ringa på dagarna när jag vill, sms när jag vill och jag får svar och peppning.. men hos vissa, då är dte en tid mellan 8-9 man får ringa.. JAHA.. vad händer om jag har världens problem kl 16 vid middagen då????
.
.
Aaaaah.. jag blir galen!!! vilka människor det finns! tycker detta är e bedrövligt!!
.
.
Men min konsulent är VÄRLDSBÄST!! bara så ni vet! http://betterliving.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0