Kalla pannkakor!

MUMS!!!
.
.
Igår så åt ju min lilla familj pannkakor med jordgubbssylt! GOTT! jag höll mig, jag smakade inte ens vid middagen! men på kvällen så fanns det ju två kalla pannkakor ÖVER.. och vilka skrek på mig då?? joo dom där dumma pannkakorna verkligen SKREEEEEK "kom och ät oss... kom och ät oss.. Mia vi vet att du vill ha oss" helt sjukt! Men pannkakor kan faktiskt prata! =)
.
.
Iaf, jag var vråååålhungrig.. jag drack 3 koppar Te men var fortfarande hungrig!!! då drack jag två koppar varm saft (jätte gott faktiskt, och mer mättande än te tycker jag) men var fortfarande hungrig, magen kurrade och pannkakorna skrek! Jag gick och la mig och somna på 20 minuter! och idag får jag dricka shaksen igen:P
.
.
Jag tycker att kalla pannkakor med lite sylt på är MYCKET MYCKET godare än varma=)  mums! =)

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Imponerad över din karaktär om du kunde motstå pannkakorna! :) Det skulle inte jag klara...ha ha.

2010-05-06 @ 16:48:27
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0