skit oxå!!

då har jag skött mig hela dagen och så när jag kommer hem får jag mitt bajsiga ryck om att steka pannkakor! GRATTIS MIA!!!! :/:/
.
.
Ja det förstår i väl hur det slutade!!
.
.
från och med NU ska jag äta alvedon 4 ggr dagen och hoppas på att huvudvärken lättar! sen så tänker jag inte väga mig, för dagen kommer bli en besvikelse imorn! så jag skiter i att väga och mäta imorn.. och så gör jag dte på fredag istället! jag tänkte ändra väg-dagen till fredagar, blir kanske mer peppning om det gått riktigt bra i veckan så blir dte inte fusk på samma sätt på helgen!
.
.
Damn mee!!!!

Kommentarer
Postat av: MaDDelicious

Fan va grym du är tjejen! Följer dig slaviskt! Är inne på dag 7 och än så länge känns det bra =) Lite sugen men helt ok. Det enda jag fuskat med är lite mjölk i kaffet idag ;) Vägde 91,3 Nu när jag började och vill ner til 65 kg =) Men i Mars vägde jag 96 ocg gick ner till 91,3 med CK =) LYCKA TILL!

2010-05-16 @ 17:04:34
URL: http://maddelicious.se
Postat av: zandra

Det är ju FAN helt sjuuukt hur mkt du gått ner då! När var det du började ? O vad har hänt med alla nattliga samtal om läckor ? Skäms på dig & Grattis :)

2010-05-17 @ 03:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0