Tha day is almost over..

Yaaah!!
.
.
Här sitter jag med min huvudvärk.. haha men dagen har gått bra! vakna med noll motivation till nu då jag har MASSOR av motivation..känns bra... finns dock några minuter varje timme då jag bara känner "vafaan, jag pallar inte nu" och då övertalar jag mig själv med "imorn är en ny dag och på söndag vägning och jag är mer glad än vad jag var förra söndagen"
.
.
SNART SPRÄCKER JAG JU 20 KG!!! =) hihi.. såå jag hoppas att det kanske blir nu.. fast det tror jag inte.. iaf vid 82 så är det 20 kg! WHoohi.. nästan så man vill fira med en starkare kycklingsoppa!:P HETT SKA DET BLI!!:P
.
.
Just nu är jag hungrig, en liter saft och TVÅ LITER VATTEN!!!! *framsteg*  en chokladshake och två heta kycklingsoppor rikare i magen.. så strax blir det Te för att mätta min magen.. =)

Kommentarer
Postat av: Lessfat

Bra kämpat! Själv har jag fuskat idag, suck. Får skylla på att mellandottern fyllde 13 och det stod en massa godsaker på bordet! Morr!

2010-05-14 @ 21:17:14
URL: http://mindretjock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0