Yeees!

Dag 29 snart över och jag har skött mig hela dagen!
.
.
Dagens "svårighet": det var ingen svårighet, jag var bestämd då jag vaknade. men iaf, var hos en kompis idag och hon hade bakat en sockerkaka. banen åt, hon åt.. och jag drack en kopp svart kaffe =) MUMS! gott med kaffe! =)
.
sen var det när mamma hade gjort pannkaka till barnen och broccoli soppa till sig själv. det luktade och smakade med all sannolikhet väldigt gott, men NEJ, jag ska inte ens smaka på det! =)
.
.
två kyckling-soppor och en chokladshake rikare i magen och 2,5 liter vatten/saft. snart tedags och sen lite mer vatten =)
.
.
Nu ska min konsulent få se på andra bullar!!! så det sa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0