Dag 5 =)

Gårdagen var en riktigt jobbig dag då jag hade huvudvärk hela dagen..  blev iaf lite kvällsmys med vitt vin och sprite zero.. vilket kanske inte var så bra... eller?! vikten var iaf 95,4 kg idag.. vilket var en viktminskning på 100 gram sen igår..  kanske inte så bra att dricka lightläsk.. jag vet inte.. vissa tycker och vissa tycker inte.. vem ska man lyssna på?

 

idag börjar iaf frukosten med två kokta ägg som jag mosar i smör.. JÄVLIGT GOTT!!! wow.. det gillade jag! och sen ett paket bacon.. haha låter tok för mycket, men kanske inte.. iaf så ät jag allt.. men hur kan det komma sig att rå bacon är godare än stekt..? får man äta rå bacon? får och får.. det är väl bara till att äta.. men är det bra eller dåligt.. i både lchf syn och i hälsosyn.. kanske mask i magen? men det är ju såå jävla gott.... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0