grannen kom med tårta!

haha.. jaa idag är min andra dag på lchf.. det har gått skitbra tycker jag.. har varit ganska hungrig men det ger väl med sig!? hoppas jag iaf!
.
Idag har jag sorterat, slängt och tvättat... WOW effektiva jag!
.
.
Men när jag ska gå från tvättstugan så kommer min granne med en stor tårta och säger.. "tack så mycket för att jag fick stå på din plats" SHiiit!!! en tårta!! vem ska äta den.. kan ju inte ge en halv tårta var till barnen.. haha.. men men.. varken jag eller manen kan ju äta.. så nu har vi bjudit en annan granne på tårta. och imorn kommer en polare hit på besök.. så tårtan kanske kan gå åt.. =) men inte åt mig iaf..:P
.
.
Imorn får vi se vad vågen säger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0