Dag 4 =)

haha jag har ingen koll på dagarna längre.. så snart börjas det skrivas vecka 2. =)
Jag har iaf inte hoppat av, jag bara är helt slut om kvällarna och myser i soffan till tv.n =)  Jag har nämligen fastnat till "bigest loser sverige" , WOW riktigt roligt att titta på och jag kan säga att jag är jävligt glad över att jag inte väger 180 kg!
.
Jag kan glädja både er och MIG SJÄLV , jag har kommit till TVÅSIFFRIGT IGEN!!!! 99,5 kg imorse och nu ska jag inte väga mig förens på måndag! en gång i veckan sa jag!
.
Jag tycker fortfarande att det går väldigt bra, jag har inga större problem.. eller inga problem alls än så länge =) Jag kan också medge att jag har ADHD och jag mår så jävla braa!!! jag har inte på dessa 4 dagar fått ett enda raseriutbrott, inga små sug efter socker, inget hyper.. jag gör en jävla massa på dagarna UTAN att tappa focus.. SHIT VAD JAG KAN! NO SUGAR FOR ME!
.
.
Frukost/lunch: Lax i ugn + 140 gram stekt vitkål i smör + hemmajort vitlökssmör (MUMS)
Middag: 3 stycken karrebitar
.
Jag hade galet mycket ångest för dessa tre karrebitar men min gubbe lyckades få bort ångesten med "tre bitar och en jävla massa ben på" -Japp! "dvs inte mycket kalorier"
.
Jag dricker mina vitaminer "vitamin midi total" riktigt festligt! + en brustablett av någon shotahejtivitaminer ;)
.
Jag är så jävla förbannat taggad att jag har sån god lust att gå ut på en joggingtur!!!! =)
.
.
.
Och som avslut så får ni läsare mer än gärna lämna komentarer, peppning, tips, och tillochmed eran blogg om ni äger en sådan =)
.
.
Puss och god natt!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0