dålig uppdate!

Iaf, jag vägde mig i måndags och jag säger bara WOW!!! 97,6 kg! dvs 5 kg på en vecka!!!  JAG ÄR NÖJD vill jag lova!
.
Jag njuter av lchf och jag är inte alls lika hungrig som jag brukar vara.  idag har det dock blivit lite lite mat, men får äta lite ost eller något senare =)
.
Jag är helt inne i mina mål och denna gång ska jag lyckas, jag ska bli en smal Mia =) bara 7,6 kg till första målet!
.
dessutom har jag börjat gå ut och gå ganska mycket .. samt att jag tänkte börja använda mitt gymkort som jag har haft sen i augusti. dags att tjäna in det jag har betalat för det. Kan vara så lite som ett par längder i poolen eller 30 min cykel. behöver inte vara 50 min arobic varje gång.  6 januari har jag bokat in en instruktion för gymmet vilket jag tycker känns jättebra då jag kännt att jag skäms att gå dit, men vafan!! Jag har ju köpt ett kort för att jag vill träna och gå ner i vikt , så varför ska jag skämas, det är ju jag som tjockis som faktiskt BORDE vara där.. jag har helt ändrat tankar och känner att jag är på god väg till ett smalare liv!
.
.
Jag har hittat mitt måttband och IMORN ska jag mäta mig! PÅMINN MIG!!!!!
.
Syns imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0