så taggad!!!

Idag simmade jag 20 längder á 25 m. Det känns att jag är otränad, fick mjölksyra utav gud och förbanelse =) men det är ju bra =) då arbetar jag :P
.
.
jag har även boka in för zumba på tisdag, bodypump onsdag och spinn torsdag =) jag ska bli SMAAAAAL!!!!
.
.
Jag har även beställ prytsinskas bok.. haha hur hon nu stavas, iaf så verkar den bra. någon som läst? hon har även veckomenyer vilket känns asbra, det är ju bara till att följa =)
.
Dagens mat:
Frukost: Tonfisk och rödlök
Lunch: Isbergssallad, rödlöök, 2 msk keso, 1 mozzarellaost och en burk tonfisk
Middag: 2 biffar ryggbiff
Festligt ikväll: ett glas Pepsi max, OCH FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!!!!! blev alldeles strävt i munnen!!!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0